Klantenservice
1 Klantenservice
1.1 Overzicht
1.2 Bestellen & levering

Een bestelling plaatsen

Heb je gevonden wat je zocht? In zeven simpele stappen plaats je je bestelling, waarna wij er vliegensvlug mee aan de slag gaan.

1. Een mooi hoesje gevonden? Door op de knop `In de winkelwagen’ te klikken voeg je het toe aan je digitale winkelkar. Als je nog niet meteen uitgewinkeld bent, klik je op `Ga verder met winkelen’. Kijk gerust verder of er misschien meer is dat je wilt hebben. Je winkelwagentje rijdt niet weg, het is altijd terug te vinden in de rechterbovenhoek.

2. Het kan de beste overkomen. Je hebt zo enthousiast gewinkeld dat je niet meer weet wat er wel en niet in je winkelwagentje zit. Door op je wagentje te klikken krijg je een helder overzicht van alles wat je uit onze digitale schappen hebt gehaald. Als je van een bepaald product meerdere exemplaren wilt bestellen of iets uit je wagentje terug wilt zetten in onze winkel, regel je dat hier ook. Heb je een kortingscode, dan kun je die ook meteen invoeren. De totaalprijs van je bestelling is altijd up-to-date zodat je niet voor onverwachte verrassingen komt te staan.

3. Uitgewinkeld? Als je mandje aan al je wensen voldoet, klik je op `Bestelling afronden’. Wil je dat we je persoonlijke gegevens voor je bewaren, zodat je de volgende keer sneller kunt bestellen? Dan kun je hier een TelefoonhoesjesXL account aanmaken. Ook zonder account kun je gewoon afrekenen, kies er dan voor om verder te gaan als gast.

4. Wij willen je bestelling dolgraag naar je opsturen en daar hebben we natuurlijk wel wat gegevens voor nodig. Je kunt ons nu laten weten waar je producten heen moeten. Wil je je bestelling op je werk laten afleveren of is het pakketje bedoeld voor een vriend? Dan kun je er hier voor kiezen om de bestelling op een ander adres te laten bezorgen.

5. Wil je je bestelling gewoon door je brievenbus op de deurmat ontvangen of heb je liever een pakketje dat je met Track & Trace kunt volgen? Laat het ons weten. Graag horen we ook hoe je wilt afrekenen.

6. Vergissen is menselijk. Controleer voor de zekerheid nog even of alle informatie klopt. Bestel je de producten die je wilt hebben en heb je het juiste adres opgegeven? Ook kun je hier eventueel nog een berichtje voor ons achterlaten.

7. Klik op `Plaats bestelling’ en reken af. Wij gaan je producten nu verzamelen, inpakken en opsturen en vragen, op een beetje geduld na, verder niets meer van je.

Naar boven


Orderstatus volgen

Hoe staat het met mijn bestelling?
Niets is zo vervelend als wachten in onwetendheid. Wij sturen je daarom een e-mail als we de betaling ontvangen hebben en als we je bestelling hebben verzonden. Heb je een TelefoonhoesjesXL account? Als je bent ingelogd, kun je onder het tabblad `Mijn bestellingen’ de status van je bestelling op elk moment inzien. Je kunt je bestelling via de website van PostNL volgen met de Track & Trace-code die je ontvangt nadat je bestelling door ons is verzonden.


Ik heb een track en Trace code ontvangen terwijl ik heb gekozen voor brievenbuspost, klopt dat?
Het klopt inderdaad dat je tegenwoordig ook een track en trace code ontvang bij je brievenbuspost zending. Hiermee willen wij je nog beter van dienst zijn zodat je ook na het verzenden van je brievenbus bestelling op de hoogte wordt gehouden van de status van je bestelling.


Volgens PostNL is mijn brievenbus pakketje afgeleverd, maar ik heb niets ontvangen. Hoe kan dit?
De track en trace code die wordt meegestuurd met je bestelling is helaas nog niet 100% accuraat. Op het moment dat je bestelling binnenkomt bij het depot wordt het pakketje ingescand en krijgt het de status 'afgeleverd'. In de meeste gevallen ontvang je het pakketje alsnog binnen enkele uren. Helaas kan het ook wel eens voorkomen dat een pakketje langer vertraging op loopt.

Wij gaan ervan uit dat het pakketje alsnog bij je wordt afgeleverd, al dan niet met vertraging. Heb je de bestelling 5 postdagen na het eerste aflevermoment niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij lossen dit graag voor je op.

Naar boven


Bestelling annuleren

Ik wil mijn bestelling annuleren

Het kan je zomaar gebeuren. Je hebt een bestelling geplaatst en er al voor betaald en je komt erachter dat je het product toch niet precies is wat je zocht. Als je bestelling nog niet is betaald, is er niets aan de hand. Stuur dan een mailtje naar info@telefoonhoesjesxl.nl en wij zullen zo mogelijk de bestelling stopzetten. Heb je je bestelling al afgerekend? Dan kunnen we deze helaas niet meer annuleren. Je kunt je bestelling na ontvangst retourneren waarna je het aankoopbedrag retour kunt ontvangen of het product kunt ruilen voor een ander product.

Naar boven

Mijn bestelling is geannuleerd door TelefoonhoesjesXL

Dat is vervelend, er is iets misgegaan en wij hebben je bestelling geannuleerd. Wij annuleren je bestelling of een artikel alleen in de volgende gevallen:
- We kunnen een door jou besteld artikel niet leveren. Je ontvangt in dit geval een mail met extra toelichting.
- We hebben 30 dagen na de bestelling geen betaling ontvangen.
- Je hebt ervoor gekozen te betalen met AfterPay, maar je betaling is niet geautoriseerd.
- Je hebt twee keer dezelfde bestelling geplaatst en hebt één ervan wel betaald en de andere niet.


Als wij je bestelling annuleren, laten we je dit natuurlijk meteen weten en we zullen je altijd helpen om annulering te voorkomen. Mocht dit niet lukken, dan wordt het eventuele overgemaakte bedrag uiteraard direct teruggestort. Hebben wij een fout gemaakt en je bestelling onterecht geannuleerd? Dan staat onze klantenservice voor je klaar om alles zo snel mogelijk recht te zetten.

1.3 Betalen


Informatie facturen & betalingen

Waar kan ik mijn factuur vinden?
Je weet maar nooit wanneer je je factuur nodig hebt. Wij sturen je factuur per mail. Zo heb je hem direct nadat je besteld hebt in huis en kun je hem altijd eenvoudig terugvinden. Ben je hem toch kwijtgeraakt, en wil je graag een kopie? Geen probleem. Neem even contact op met onze klantenservice, en wij sturen je er een toe.


Ik heb mijn factuur al betaald, maar het bedrag staat nog open
Geen zorgen! Het kan voorkomen dat je al hebt betaald, maar dit online nog niet verwerkt is. Alhoewel de meeste betalingen direct worden verwerkt, kan het soms even duren. Heb je ervoor gekozen om zelf de betaling naar ons over te maken? Dan kan het tot twee werkdagen duren voordat wij deze ontvangen hebben en dit online zichtbaar is. Twijfel je? Onze medewerkers van de klantenservice nemen onnodige zorgen graag weg.


Ik wil de gegevens op mijn factuur graag aanpassen
Helaas, als de factuur is opgemaakt en verstuurd kunnen wij je gegevens niet meer aanpassen. Je kunt er natuurlijk wel voor zorgen dat de gegevens die je hebt opgegeven in je TelefoonhoesjesXL account up-to-date zijn, zodat je volgende factuur geen onjuistheden zal bevatten. Als je bent ingelogd kun je je accountgegevens eenvoudig wijzigen.


Naar boven

Betalingsherinnering

Ik heb een betalingsherinnering ontvangen
Waarschijnlijk ben je vergeten de betaling of een deel daarvan te voldoen. Met dit geheugensteuntje herinneren we je hieraan. In de mail staat ook uitgelegd hoe je alsnog kunt betalen.


Ik heb een betalingsherinnering ontvangen, maar heb al betaald
Is het al meer dan vijf werkdagen (zeven werkdagen vanuit België) geleden dat je hebt betaald en krijg je alsnog een betalingsherinnering van ons? Dan lijkt het erop dat er iets is misgegaan. Onze klantenservice is je graag van dienst. Met antwoorden op de volgende vragen wordt het probleem zo snel mogelijk opgelost:
- Wanneer heb je de betaling overgeschreven?
- Naar welk rekeningnummer heb je de betaling overgemaakt?
- Vanaf welk rekeningnummer heb je de betaling overgemaakt?
- Wat heb je vermeld in de omschrijving van de overschrijving?


Naar boven

Terugstorttermijnen

Ik heb mijn bestelling geannuleerd of teruggestuurd. Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Als je hebt besloten je bestelling terug te sturen, zorgen wij ervoor dat je betaling zo snel mogelijk wordt teruggestort. Je kunt ervan uitgaan dat dit twee tot vijf werkdagen duurt nadat wij de bestelling retour hebben ontvangen. Alleen als je met creditcard of Maestro hebt betaald, duurt het wat langer. In dat geval staat het geld na ongeveer drie weken op je rekening.


Naar boven

1.4 Ruilen en retourneren

Garantie

Bestel je bij ons, dan ga je er natuurlijk van uit dat je producten ontvangt die in orde zijn. Wij vinden dat niets meer dan een hele redelijke verwachting. Daarom geven we op al onze producten ten minste drie maanden garantie. Bij merkproducten beloven we zelfs dat ze tot een jaar na gebruik in behoorlijke staat zijn. Mocht je product het onverhoopt binnen de garantietermijn begeven, dan zorgen wij voor een vlugge afhandeling. Schade door intensief of verkeerd gebruik of door slijtage is niet te wijten aan het product. Zoals je zult begrijpen, geven wij hierop geen garantie.


Naar boven

Schade bij levering

Om ervoor te zorgen dat je geen beschadigde producten ontvangt, controleren we elk product voordat we het versturen. Ook verpakken we je bestelling in een stevige en weersbestendige doos. Mocht er desondanks een beschadigd product bij je bezorgd worden, dan vinden wij dat net zo vervelend als jijzelf. We vragen je dan ook zulke gevallen binnen vijf werkdagen aan ons door te geven met een mailtje naar info@telefoonhoesjesxl.nl. Houd er rekening mee dat wij je zullen vragen foto’s van de schade door te sturen. Hiermee kunnen we snel beslissen hoe we je het best kunnen compenseren.


Naar boven

Kosten

Zit je met een defect product en kun je daar niets aan doen, dan hoef je natuurlijk niet op te draaien voor bijkomende kosten. Dat je aankoop beschadigd is, is al vervelend genoeg en dus willen wij je zo prettig mogelijk helpen. Dat wij je product kosteloos repareren of vervangen vinden wij dan ook vanzelfsprekend. Je bestelling ruilen of retourneren? Klik hier voor het stappenplan waarin wordt uitgelegd hoe je je product kunt ruilen of retourneren.


Naar boven

1.5 Suggesties en klachten

Suggesties

Heb jij een goed idee hoe wij onze diensten kunnen verbeteren? Wij zijn niet te eigenwijs om naar jouw advies te luisteren. Laat het ons dus weten met een mailtje naar info@telefoonhoesjesxl.nl.


Naar boven

Klachten

Wat je ook bij ons bestelt, je kunt ervan uitgaan dat wij ons allerbest doen om het op een zorgvuldige manier bij jou te krijgen. Ben je toch ontevreden? Dan horen we graag wat we de volgende keer beter kunnen doen. Of je nu klachten hebt over een van onze medewerkers, vindt dat de bestelling niet correct geleverd is of een ander probleem hebt ervaren, wij zullen je altijd proberen te helpen.

Klachten kun je mailen naar info@telefoonhoesjesxl.nl. Laat in je mailtje ook je naam, adres en ordernummer weten, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen. Als wij je klacht hebben ontvangen, krijg je altijd een bevestigingsmail van ons. Binnen één werkdag krijg je een tweede mail met daarin een reactie op je klacht.

Wij zijn aangesloten bij Webshop Keurmerk. Mocht je niet tevreden zijn met de manier waarop wij je hebben geholpen bij je klacht, dan kun je gratis gebruik maken van de onafhankelijke geschillenbemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk. Natuurlijk zullen wij altijd proberen om er gewoon samen met jou uit te komen, zodat je hen helemaal niet nodig hebt.


Naar boven

Klantbeoordelingen

Je wilt weten met wie je te maken hebt. Zeker als je online winkelt, is dat belangrijk. Daarom is het prettig als je kunt lezen wat anderen van ons vinden. The Feedback Company is een onafhankelijke partij, die beoordelingen van klanten verzamelt. Iedereen die bij ons bestelt, wordt gevraagd om zijn of haar mening achter te laten op de site van The Feedback Company. Zo kun jij snel bepalen of je bij ons wilt bestellen. Benieuwd? Kijk dan hier hoe onze eerdere klanten ons beoordeeld hebben.


Naar boven

Neem contact op
* Verplichte velden