Retourneren

30 dagen bedenktijd

Is je aankoop toch niet wat je ervan had verwacht? Dat is vervelend, maar we begrijpen dat dit kan gebeuren. We geven je daarom de mogelijkheid om je bestelling binnen 30 dagen terug te sturen. Wij kunnen je dan een vervangend product of een tegoedbon geven of het betaalde bedrag terugstorten op je rekening. Als je verzendkosten hebt betaald bij je bestelling, dan krijg je deze ook van ons terug. Kies je voor het laten terugstorten van je aankoopbedrag, dan is het geld in twee tot vijf werkdagen weer op je rekening te vinden. Alleen als je met creditcard of Maestro hebt betaald, duurt het wat langer. In dat geval staat het geld na ongeveer drie weken op je rekening. Wil je weten hoe je retourneren moet aanpakken? Hieronder leggen we het uit.


Voorwaarden


  • Vanaf het moment dat je je bestelling ontvangt, heb je 30 dagen de tijd om je retour bij ons te melden via het herroepingsformulier.

  • Vanaf het moment dat je je melding via het herroepingsformulier op onze site hebt doorgegeven, heb je 30 dagen de tijd om je bestelling terug te sturen.

  • Je stuurt het artikel, voor zover mogelijk, in originele staat en fabrieksverpakking terug naar ons. Natuurlijk mag je het artikel thuis wel bekijken. Als het folie waarin het product was verpakt verwijderd is, doen wij hier dus niet moeilijk over.

Uitzonderingen

Zoals je zelf ook zult begrijpen, zijn er bepaalde artikelen die wij niet terug kunnen nemen. De volgende artikelen kun je dus helaas niet terugsturen:

  • Producten die maar één keer kunnen worden gebruikt. Denk hierbij bijvoorbeeld aan screenprotectors. Als de verpakking ongeopend is, is er natuurlijk niets aan de hand.

  • Producten die, buiten ons toedoen, beschadigd of incompleet zijn.

  • Producten die vanuit hygiënisch oogpunt niet kunnen worden teruggenomen. Oordopjes die in jouw oren hebben gezeten bijvoorbeeld. Ook hierbij geldt natuurlijk dat, als de verpakking ongeopend is, retourzending gewoon mogelijk is.

Ruilen of retourneren met een TelefoonhoesjesXL account

1. Log in op je TelefoonhoesjesXL account.
2. Klik op `Mijn bestellingen’.
3. Je kunt nu bij de bestelling die je terug wilt sturen op `Artikelen retourneren’ klikken.
4. Vul de reden, de retouractie en eventueel een opmerking in en stuur de retouraanvraag op.
5. Zodra wij je aanvraag hebben ontvangen zullen we je zo snel mogelijk laten weten of deze wordt goedgekeurd. Meestal betekent dit dat je binnen enkele uren een reactie van ons krijgt.
6. Als je aanvraag wordt goedgekeurd, kun je dit ook op je TelefoonhoesjesXL account zien. Onder `status’ wordt dan `In behandeling’ weergegeven. In een e-mail laten we je weten hoe je je aankoop precies kunt terugsturen.
7.Als wij het artikel hebben ontvangen, verwerken we de retournering zo snel mogelijk. Dit betekent dat je van ons een tegoedbon of een vervangend product krijgt. Ook kunnen we het aankoopbedrag terugstorten op je rekening. De status op je TelefoonhoesjesXL account wordt dan gewijzigd naar `Artikelen gecrediteerd’.


Ruilen of retourneren zonder TelefoonhoesjesXL account

1. Hier vind je ons herroepingsformulier. Print dit uit en vul het in.
2. Plaats de artikelen die je terug wilt sturen samen met het ingevulde formulier in de doos waarin wij je je bestelling hebben geleverd.
3. Adresseer de doos aan:

TelefoonhoesjesXL
Postbus 87
3830 AB Leusden

4. Controleer of je eigen adres niet meer leesbaar is en of er genoeg postzegels op de doos zitten.
5. Past de doos in een brievenbus, dan kun je hem gewoon in een brievenbus van PostNL deponeren. Is het pakket te groot voor een brievenbus of stuur je de bestelling terug vanuit België, dan kun je de doos inleveren op een postkantoor.
6. Als wij je retourzending hebben ontvangen, sturen we je een e-mail. Hierin leggen we ook uit wat de vervolgstappen zijn.